torsdag 24 september 2009

Negativa jag...

Fredag morgon...solen skiner men det e kallt faktiskt väldigt fint.
Igår fixade jag håret igen, färgen som sattes i förra veckan hade blivit grön så jag hade lite mossgrön kulör i håret inte så vackert precis. Men nu e jag nöjd igen.

Badrummet e fullt av tvätt, tvättkorgen svämmar över för tvättmaskinen har varit sönder nu i två veckor o de lagar ej den, fan vad irriterad man blir!!!!
Lönen har kommit in på kontot, ska jag smälla lite eller spara?!?!??!! Är lite velig när det gäller allt nuförtiden!

I morgon är det match stå ute i kylan o frysa....borde smälla lite pengar iallafall på en jacka som e varm....

Varför är allt så orättvist????
Är det bara jag som ska hålla mig på mattan o göra det som andra vill eller ska jag försöka leva mitt eget jävla liv????
Har ju inget liv är totalt nollställd...vad är kul? Vad vill jag? Vad ska jag göra? Vad gör man när man är ensam? Hur ska jag bryta mitt mönster? Vad gör alla andra? Vem ska jag umgås med? Vad är mina intressen? Ja frågorna är många!!!!

Det är bara att konstatera att jag inte har det liv som jag vill ha.....det är inte den personen jag är egentligen. var är min indentitet??

Snart är det fredag kväll vad ska man då göra......god mat och vin? Nopps det var för man hade det. Blir godis i soffan med grabben istället.
Usch vad negativ jag är SORRY!!!!!

Ha en trevlig dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar