tisdag 22 september 2009

Soffläge

Då var det tisdag, fått hem min lilla påg igen underbart skönt att få hem honom.
Var och tränade foboll det gör vi varje tis och tors. Har Lex hemma med, han myser så vi klappar ju honom hela tiden o myser i soffan =0).

I söndags var jag o exet på bio, först såg vi Beck sedan flickan som lekte med elden såååå jäkla bra alltså.
Hade en jätte trevlig dag o jag är ingen bio älskare men det var verkligen jätte trevligt.

I dag har jag varit inne på jobb, frullemöte med lite info. Ska kontakta komvux eftersom jag mååååste plugga upp mina betyg för att komma någonstans!
Nääää annars har det inte hänt så mycket faktiskt.

Den största förändring som hänt e nog att jag klippt av mitt hår så nu har jag en kortare variant men trivs jätte bra med det. Bara fått posetiv kritik förutom av en men det känns ju som det kvittar =0)


Nu ska jag läsa min bok....Luftslottet som sprängdes! Började läsa den för 2 år sedan men orkade inte lästa klart den. Men nuuuuuu så e det på gång igen!

Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar