onsdag 30 september 2009

Läkar besök.....m.m

Ja då har jag varit hos doktorn, sökte för min acne som inte vill försvinna.
Har haft acne ett bra tag nu men det brukar försvinna på sommaren men inte denna gången det blir bara värre o värre. Fick ett medel som ska strykas på, så jag hoppas detta kommer att hjälpa mig...annars vet i tusan vad jag tar mig till. Ingen annan har ju finnar i fejjan iallafall inte i min ålder. Hade fan inte en prick i huvet när jag var i tonåren så varför nu?????

Tog även upp det där med samtalsterapi med läkaren, jag fick ju besked att psykologerna inte har plats för mig o att jag skulle vända mig till vårdcentralen för samtal...bla blaaa blaaaa så åter igen står man på ruta ett o bölar. Fick nummert till vårdcentralens kurator som jag kan vända mig till så får vi utgå därifrån.

När jag satt i väntrummet så läste jag en artikel om inbillad fulhet!!!! Waow tänkte jag...jag e inte ensam. Allt är fult o allt är fel på mig och alla andra är mycket bättre och snyggare än jag. Och dessa finnar gör ju inte saken bättre.

Men men....dagarna flyter på ojag har börjat göra lite mer saker. I söndags var jag på betong kurs gjorde lite roliga skålar o ljusstakar mycket trevligt att hålla på med. Har även börjat måla lite mer och det är rätt skoj igen. I kväll ska jag på mossbinderi kurs.....kul kul.

I morgon ska jag till en studievägledare, ska börja plugga lite matte, svenska o engelska!!

Nä nu ska jag dammsuga lite så hemmet blir fint igen.
Krammmmmmm

1 kommentar:

  1. Hej vännen.
    Jag har lite info om behanling för finna som jag fick när jag var på Svedala friskvårdshus...glömde lämna den när jag var hos Mattias i kväll.
    Kram
    Anna

    SvaraRadera