söndag 4 oktober 2009

.......

Då var det söndag....Stormar ute som tusan, dock inget regn idag men lite sol o värme så här på höstkanten hade inte skadat.

Borde göra lite nytta i mitt hem idag, sortera o kasta men vet inte var jag ska börja.
Måste fokusera på roliga saker inte en massa skit.
Trött på att inte kunna säga något utan att det ska missförstås eller förstoras upp. Jag skulle nog bara hållt truten igen.

Ska lämna flyttkartonger som jag borde gjort för ett tag sedan för mina föredetta vänner ska tydligen flytta.
Annars händer det inte ett svatt idag. Tänk om jag hade kunnat bli glad o lycklig igen fan vad allt hade blivit bra då.

Nä imorgon e det måndag då ska jag lyfta luren och kräva hjälp..
Ha en bra söndag

2 kommentarer:

  1. Det ända som hindrar dig från att vara lycklig...är du själv. (tyvärr).
    Älskar dig massor.
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Tack Annajag vet det men det gör inte saken bättre att man inte få stöd eller hjälp.


    Kram kram H

    SvaraRadera