fredag 2 oktober 2009

Dubbel panna

Har börjat behandla mina finnar men har en stor böld i pannan och det ser förjävligt ut. Hoppas detta hjälper.

Är rätt nere igen..vet inte vad jag ska ta mig till längre det blir bara värre o värre....känns totalt hopplöst. Ingen vill ha mig för jag e arg, ledsen, besvärlig och onormal. Vad ska jag göra, har försökt att få hjälp men det finns igen som vill hjälpa mig. Men det kanske oxå e mitt fel. Vad ska man göra? Varför har det blivit så här? Hmmm ja frågorna är många o jag har inga svar alls.

Men det är väl dax att göra så att man kan få hjälp eller dax att förändra allt med mig själv så jag duger...Ledsen men jag e deppig så det blir inte så posetivt idag heller.

Är frustrerad att det jag säger inte tas på allvar längre, det verkar inte som att någon tror på att jag mår så dåligt som jag verkligen gör. Jag orkar inte ha det såhär längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar